aNgAh™ Followers

Monday 2 May 2011

Perjalananku...

waaa. suke betol aku tgok title entri ni. da macam perjalanan hidop aku dah jadinye. padhal aku nak citer sal aku g balik rumah tadi je.

1st time dalam hidop naik motor sorang2 blik rumah dri jengka weyh. xde nak konvoi2nye. ase cuak jugak. kang tyar pncit ke ape ke en. tapi aku slumber jep. haha.

mule2 nak gerak aku tgok meter minyak..(hmm. da kurang da ni. nak kene isi full tank nak jalan jaoh ni.) pastuh tgok meter kat motor aku da 36000 da. last aku tukar minyak itam time 30000. ades. mmg nak kene tukar da ni. da la nak jalan jaoh. kang x masal. aku duit da la xde. aku besenye pakai minyak itam mahal sket tuh. SHELL VSX. sape main motor tau la kot. abg aku cakap minyak itam tuh ok. so aku gune la kan. tapi tadi sbb duit x ckop aku terpakse la pakai minyak itam petronas.

ok. lepas tuh aku mulekan perjalanan aku seorang diri yang hanya ditemani bunyi eksos motor aku dan pengguna jalan rye yang lain. aku pulas full throtle je dari jengka lagi. aku mmg tau da law pulas full ni mmg full jugak la poket aku nak kene isi minyak nnt. tapi aku x kire. nak smpi cepat la katekan. smpai maran je. aku tgok ade signboard nak masok highway. wooo. pk2 balik naik motor masok highway free jep. so aku dengan yakinnye teros masok highway. bermulelah perjalanan kat atas highway plak.

ngah syok layan kona 96 kat highway. (padhal highway stret je) tibe2 je ujan. mmg ades la. da la lebat. sakit jari,tengkok n dgu aku menahan kesakitan kene air tuh. smpai perhentian mane tah. aku berenti isi minyak lagi n pakai baju ujan. ase selamat la sket pakai baju ujan kan. disebabkan aku pakai baju ujan je. so seluar aku basah giler weyh. =.=' mmg xsedap da ase bawak motor time tuh. x smpai 10 kilo tibe2 ujan da benti. lagi la masak pale otak aku. time aku pakai baju ujan x nak ujan lame2 plak. aku da maleh nak cabot baju ujan pakai je la teros baju ujan tersebut. wahh. sedikit skema disitu.
 
perjalanan aku dari jengka smpai kerumah xde maslah. cume hujan tuh la kn. ^*^&%&** !! ade kat gambang tuh aku tgok ade sedikit samseng jalanan nak kuar dari petronas. aku pon pulas full lagi nak tgok laju ke motor diorang tuh. hahahahaha. macam motor aku laju sangat. >.< tibe2 aku tgok ade 1 motor EX5 ni lintas aku. siap terap agi weyh !! haha. camni haa ~~  mmg giler la dk2 rempit skang ni. kat jalan banyak kete pon berani. haha. aku boleh ketawe jep la. x mmp da wat bende lain. :D

tuh je la aku nak citer kali ni. hehe. lain kali plak ea. papai ~~

No comments:

Post a Comment