aNgAh™ Followers

Saturday 7 May 2011

Abang Aku Baik ^_^

haa. cuti da stat seminggu da weyh. tapi ape hasil yang aku dapat? kepuasan  !! dapat tidow lame2 kot. giler la. mmg syiok abesh la. x payah g kelas. melepak je kijenye kat rumah ni. buat ape? online .... main game ... garena(walopon asik kalah still main jep >.< ) tidowwwwwwwww...... yang tuh panjang sket harakatnye sbb tuh main stuff yang aku buat cuti ni. muahahahaa

aku saje je ni. nak cite kesah abang aku yang baik hati ni. abang aku ni sayang aku tau ! yelakan. sape yang x sayang adik die ni.aku ni mmg rapat ngan abang aku sejak kecik lagi. well. sbb aku ngan abang aku beza setahon je. nak2 plak hari jadi same. so law birthday tuh mmg salu la sambot same2 kan. kalo x ade due kek tuh mesti mak aku belikan kek yang besor teros. senang sket. hehe. lagipown adik bawah aku 4 tahon beza. so mmg aku salu g mane2 ngan abang aku ni la. sbb die abang aku pggil la die Along. lagipon die sulong kan. hehe.

saje je nak citer kesah aku ngan abang aku time cuti ni. die ni da kije. so ade la duit sket kan dari aku yang pokai teros sbb sume duit da gune time kat U. boros je lebih benornye. law x mesti ade lagi smpanan. dolu2 time aku sekolah aku lagi loaded dari abang aku. so aku la yang salu belanje abang aku ape sume. so ! time skang ni. die plak kene belanje aku. keh2. padan muke die.

die ni law nak belanje orang punye la susah. so time die belanje aku rase terharu sangat. hahahahahaha. >.< masok hari ni da 3 kali da die belanje aku. wah2. mewah la kejap ase. xD pastuh die ni salu jugak ajak aku kuar g jalan time petang2 ni. aku ni je yang maleh. siap die tegor lagi.

Along : bende nak jadi ngan ko ni ngah. asik dok main game je kijenye. kuar la tgok dunie luar sket. nak cakap kenderaan xde motor da ade depan rumah. bende lagi ko nak. exercise la sket. da besor sangat da aku tgok ko ni.
Angah : errrr..... (x tau nak cakap ape da) >.<


ni haa nak kasi info sket sal abang aku. saje je nak pomote die ni haa. hehe. sbbkan ni blog aku suke aku la kan nak tulis sal ape. hehe. name penoh die Tuan Nur Irfaan bin Tuan Hasnuddin. umor 21 taon. status? da berpunye ni weyh. bende lagi ea? haa. die ni suke merempit jugak. banyak kali jugak jatoh. hehe.tuh je kesah abang aku. maybe lain kali aku citer sal orang lain plak. ok la. papai ~~

2 comments:

  1. tu je la kau tau..abis kan duit abg, besa kan perut..wakkakakka..

    ReplyDelete
  2. errr. agak la. agak kuang ajaaaaaa ayat kamu di situ ye. =.=' perot aku mmg besor. so? macho beb perot besor. haha

    ReplyDelete