aNgAh™ Followers

Tuesday 31 May 2011

Just Different

well. hari ni da masok hari ke 2 aku kat UiTM untok sem 5 ni. disebabkan kesulitan yang x dapat nak elakkan aku terpakse tukar kelas untok kali pertame sejak part 1. hari 1st tuh aku masok la kelas CS1105C ngan kelas CS1105B. pagi tuh masok kelas C. pergh. ramai budak. haha. aku datang lambat sket. >.< tgok2 da ramai. macam x caye jep kelas ramai camtuh. walopon kelas tuh ramai tapi kan.. aku rase kelas tuh macam senyap jep. =.=' kenape? aku sendiri x tau weyh.

lepas tuh petang tuh aku masok la kelas lame aku. kelas B. diorang pelik jugak tgok aku masok kelas sbb aku xde time kelas pagi tadi. haha. da aku masok kelas C pagi tadi. mmg la xde kan. aku masok kelas B ni aku dapat rase riuh rendah kelas tuh. x pasti kenape. xde la rase diam jep kelas. yang penting pmpn la kan yang bising. :D aku mmg suke kelas dok dalam kelas B ni. yelakan. da kenal ape sume. mmg la best kan. dari sem 1 ngan diorang. da mmg rapat la.

aku akan masok kelas A rini. so aku cakap la kat diorang belajar leklok ape sume petang tuh. (macam la x jumpe da kan. >.< )tapi entah la. rase sedih kot nak tggalkan kelas tuh. aduuuuuh. alamaakk. kenape la kelas A je yang ade kosong untok aku amik 7 subjek ni. haish.

so hari ni aku merase la lepak kelas A kan. buat kali pertame masok kelas A. pergh. mmg rase lain giler seyh. entah kenape. rase senyap jugak. padhal yang ade kat dalam tuh bukan la sume bisu pown. tapi x dapat suasana 'ceria' yang aku biase rase kat dalam kelas B tuh. padhal xde la best sangat pown masok kelas B tuh. pastuh aku termenong pk rindu plak kat kelas B. padhal baru je sehari x masok.

untok dak2 kelas A sape yang terbace ni. aku bukan x suke masok kelas korang cume x rase best cam aku biase rase. >.< hehe.

untok dak2 kelas B aku akan rindu korang kot. yang paling aku rindu maybe nak lepak ngan ajmal la kot. kepale sangat2 dan tersangat la sumbat. hahahahahha.

ok la. thx la untok sume dak2 kelas B yang selame ni melayan kerenah aku yang entah pape ni. kalo aku ade salah silap ke maafkan la aku ea. =( aku x sengaje. korang jangan x tegor aku plak da pasni. =.=' mmg sadis la kan law camtuh. haish. ok la. tuh jep. thx for the reader. or maybe readers? hehe. papai ~~ c ya guys next time..

3 comments:

  1. mule2 jekk kitorang senyap niyhh. haha ;D

    ReplyDelete
  2. errr. yela tuh madi/anati? x tau lagi nak pggil ko ape. :D

    ReplyDelete
  3. haah angah..anati la paling BISING..siap bole nyanyi lagi..
    panggil je dye itana-chan ke atau si lemah-lembut.. hehe^^

    ReplyDelete