aNgAh™ Followers

Monday 30 May 2011

Name || Nama

haha. macam pelik jep title entri kali ni. bukan ape pown entri kali ni. nak citer kesah sal name aku ni je. mesti korang pown nak tau kan camner mak korang boleh terpk name untok korang n macam2 lagi. kenape korang dapat name camtuh. (bukan x suke cume tertanye2 je ok? hehe).

TUAN NUR ASYRAF BIN TUAN HASNUDDIN

ok. tuh la name penoh aku. yang paling suke orang tanye kenape ade TUAN kat name aku. haha. aku sendiri pown x pasti sebabnye. tapi setahu aku la kan. maybe sbb sume keturunan aku ade name tuan jugak. tgok name ayah aku. ade tuan jugak kan? haha. so korang pk la yang mane patot ea. :D

time aku kecik2 dlu aku ni sangat la pelik kenape name aku ade tuan. padhal name orang lain sume ade Mohd,Muhammad,Ahmad la n macam2 lagi. dan lagi 1 plak ustaz2 kat kelas dlu pernah cakap Muhammad tuh name yang baik. da mmg la kan. Rasul kite. so aku time tuh boleh la terpk nak tukar name. balik je rumah teros je g kat umie aku cakap camni

aku : umie. angah nak tukar name boleh x? nak jadi Muhammad Nur Asyraf
umie : *tersengih jep* angah. sedap ape name tuh? angah x suke ke?
aku : tapi kan umie orang lain sume name ade Muhammad. (fikiran x brape nak matang lagi ok? >.<)
umie : ala. xpe la kan. kasi unik sket name angah tuh.
aku : em. xpe la umie kalo camtuh. (hampa la sket time ni kan. hahahaha)

so aku pown besekan dri jep la ngan name tuh. aku pernah jugak tanye mak aku camner boleh terpk dapat name tuh. so mak aku pown cakap la. time die lahirkan aku tuh, die ade ternampak sorang polis ni. nmpak semat. pastuh tgok name tag name asyraf. so die pown kasi la name aku asyraf. dengan harapan aku akan jadi semat macam polis tuh la kan. >.<

haa. lagi 1. nak citer maksod name aku. well. tuan tuh xde pape maksod pown kot. sekadar name jep. nur tuh maksudh die cahaya. lepas tuh asyraf maksod die yang mulia. so bile combine jadi la tuan cahaya yang mulia. errkk?? ade ke orang nak pggil aku camtuh? haha. mmg xde la kan. saje jep nak tulis maksod name aku tuh. btw. sorry la kalo lame x update. x sempat. ni pown ade mase sket so update la kan. :D thx for reading. see ya next time. papai ~~

No comments:

Post a Comment