aNgAh™ Followers

Friday 20 May 2011

Cuti Semester Yang Sangat Bosan !

mesti korang pelik kan? cuti sem bosan? ape kejadahnye? time cuti sem la waktu paling nikmat sekali bagi pelajar2 universiti dan kolej seluruh malaysia. haha. mase untok berdansa dan bergembira sudah tiba ! tapi sume tuh bukan untok aku. cam siut ajep.

ni la 1st time cuti sem aku bosan giler weyh. damn la. haha. kesnye bukan ape pown. kes cuti uitm da x same ngan cuti universiti lain. =.=' mmg giler la. aku sorang2 je cuti. member plak x nak langsong balik kejap time sabtu ahad ke. kot2 la rindu aku kep en. (perasan lebih sket di sini oke... >.< ) lagi 1 kesnye. aku ni xdep duit. nak kije? cuti x smpai sbulan mmg x dapat la nak mintak kije daerah pekan ni. sakit aty toi. kalo ade mak sdare ke pak sdare yang ade niage pown best gak. boleh la tlong sket2. haish.

tapi kan actually cuti sem ni la aku banyak buat bende baru. merempit... errrr. bukan2. jalan2 ngan abang aku. pastuh kuar ngan member kat kuantan. siap main bowling pastuh tgok wayang la. haha. tgok wayang tuh sebnarnye x termasok pown dalam entri list. tapi dah tibe2 je ajak aku pown on je la. pastuh aku main game baru. setelah hampir 2 tahon aku main game online yang same akhirnye ! aku berubah arah dan angin ke game yang baru. Granado Espada. yeah. GE ! setail kowt. haha.

tapi member baik aku. x balik cuti ni. haish. rase rindu plak da. lame jugak la x jumpe die. dalam 4 bulan camtuh. sbb time sem 4 rituh pown aku jarang sangat balik rumah. sbb da ddok rumah atok aku tuh aku boleh bersenang lenang. x payah buat pape. buat hal sendiri jep. kjam kan cucu die ni. bukan ape. da hampir xde kije nak buat kat rumah atok aku. aku turon je sume da siap. atok aku rajin sangat kot. >.< haha

kat bawah ni antare gambor2 aku amik time tengah main bowling tuh. masing2 nak tunjok hebat. :D haha. anyway ni saje untok entri kali ni. papai ~~


Amir dengan gayenye !

Angkat Sikit Kaki Tu Black

Tolongla Strike. please ~~

Pose paling bagos nak baling bola ! haha

Muke blur tgok point masing2. haha

Adam selepas percubaan beliaw.

Ni 1st Frame. 2nd Frame x amik gambar sbb sume x ingat. =.='

5 comments:

  1. hahaha..relak la, aku x sebosan ko la..sebab mmbe aku sume cuti same..sbb ramai gak yg uitm nye..mwahahahha..

    ReplyDelete
  2. kuang asam punye budok. mentang2 la ramai member ko cuti same kan. aku sumbak kat rumah wayh !

    ReplyDelete
  3. mmg tersangat best pown bhaaaaaaaaai. betol x hai? hahaaha

    ReplyDelete
  4. ok la tu ak hum ,. member ak blka U lain cuti tk sama ades...nasib baik la da ternet, klo tk naik gila ak

    ReplyDelete