aNgAh™ Followers

Sunday 15 May 2011

Alaminya Sendiri !!

ok. ni aku bukan nak citer sal movie 2 Alam by Dr. Rozmey yang sangat skema tuh or kisah di Alam mistik ke. ni nak citer pengalaman aku sebagai ape? jeng jeng jeng. haa. korang mesti tertanye2 kan. (bagi sape yang bace la..errr.law diorang x bace camner plak diorang boleh tertanya2 kan? =.=') haa. pengalaman aku sebagai MAT REMPIT a.k.a SAMSENG JALANAN !! hahaahahahhaahahahahaha.

pelik x? aku jadi mat rempit? wtf? hahaha. da la badan besor nak mampos. ade hati ke nak jadi mat rempit abang oi? >.< entah la. bukan rempit sangat pown. saje je aku nak gelabah lebih. haha. nak cite kesah aku memolow(me+follow) abang aku di suatu malam yang indah lagi nyaman. so aku buat pertame kalinye nak jadi mat rempit jalanan ni. percubaan pertame seyh. haha.

so aku pown bersiap2 la bile abang aku suoh bersiap. kesnye pertame kali aku ikot ni sbb aku baru je ade motor. seblom2 ni x dapat nak ikot la kan. sbb x kan nak konsgi motor plak ngan abang aku. aku da la berat. ades. haha. aku g la kat tempat nak meet seblom gerak same2. pergh. terkejot jugak aku. ramai jugak. yang aku x pernah tgok seblom ni pown ade. tapi x kesah la kan. diorang sume kenal abang aku. haha

so dipendekkan cerita bermulalah perjalanan aku ke kuantan pada lewat malam tersebut. haha. bile da smpai highway pekan kuantan tuh. gile la. diorang ni sume pakai motor EX5 je. aku ni pakai wave 125. tapi..... bapak mak datok jaoh aku kene tggal. dalam 3 kilo jugak la. haha. tapi naseb baik la diorang tggu aku. aksi diorang? jangan citer la. macam mat rempit la weyh. ade yang terap,superman. segale bagai la. abang aku pown x kurang same. wisaw kot aku tgok. ahahaha. >.<

da smpai kat kuantan tuh diorang pown mule la meronda2 kuantan tuh. orang agak ramai la jugak kan. haha. diorang pusing2 wat kecoh kat jalan kuantan tuh. aku follow belakang je. haha. aku kadang2 pelik jugak. ni ke ape yang diorang buat time diorang kuar ramai2 camni. jalan tempat same 2 ~ 5 kali. haha. tapi aku ni layan je. saje nak tgok ape yang diorang wat sebnarnye. ade yang williiieee(congek) kalo korang tau la kan ape kebendenye tuh. haha. kalo geng abang aku jumpe geng2 motor lain mule la nak blow2. pastuh bunyi2 hon. geng2 lain tuh slumber je la balas. tujuan? aku x tau. jangan tanye aku ea. hehe.

kadang2 tuh benti jap. rehat. lepak2. diorang hisap rokok dlu ape sume. aku x layan rokok ni. x cool beb. XD . bile nak lewat da tuh. time2 nak balik. diorang ni g mane entah. aku x tau name tempat tuh. tapi highway la kan. diorang pown lumbe sesame sendiri. mak aih. bapak laju motor diorang. motor aku nak kejar? jangan mmp la weyh. aku pown join la skali terap2 ni. tapi bukan la superman kan. jatoh kang mmg x masal plak kan. diorang pusing2 tempat same. banyak kali. soooo. ini la bende yang diorang wat time diorang kuar ramai2 ni.

time aku da nak otw balik tuh. lagi la jaoh aku kene tggal. gile la. haha. aku da abes terap da. 110 je. yang meriahnye pasal motor aku ni kan. gear 1 sedap. naik 40. gear 2 70. gear 3 100. gear 4............... 98. hahaha. pelik kan? tapi tuh la ape yang jadi. =.=' time terap lepas la 110 tuh. law x. mmg camtuh la. lagi sakit nak kejar diorang tuh. haha. yang pasti mat rempit ni mmg takot tgok polis. ye la kan. da congek ape sume tuh. mmg la takot. ngan motor modi gile babi kan. haha. smpai rumah aku penat giler. teros tidow. yela. bawak motor 4 ~5 jam straight. mane x penat. haha. tuh saje untok kali ni. papai ~ hehe

p/s : kebanyakan mat rempit xde lesen that why la kot diorang takot polis ni. selain dari diorang punye motor x complete la kan. xD

2 comments:

  1. bjinak eh ko ngan rempit angah..gile la!!!haha

    ReplyDelete
  2. errr. x sengaje dowh. terfollow abang aku ! muahaha

    ReplyDelete