aNgAh™ Followers

Friday 13 May 2011

Jumpe....

haaa. jumpe ape? jumpe awek ke? xde la. aku x nak citer sal jumpe awek ke jumpe mak sedare kat tepi jalan ke jumpe atok kat kampong ke jumpe *pssstt. dah2. la tuh. stat2 la citernye* ooops. ok2. terlebih sket disituh ye. aku saje je la kali ni nak citer pasal kalo korang terjumpe DUIT !!!! yeah. money babeyh.

mesti seronok kan jumpe duit? gile la sape yang x suke jumpe duit tuh. jumpe rm1 tepi jalan pown kutip semacam jep. apetah lagi kalo banyak kan? rm5? rm10? rm50? rm100? wooo. bahgie hidop weyh. ade ke remaje2 cam kite ni law terjumpe duit die g tanye orang 'bang/kak, duit bang/kak ke ni???' wooo. sungguh mulia hati seseorang ituh. haha.nak tanye jugak. kalo korang la jumpe duit. yang agak banyak. korang nak buat ape dengan duit tuh? enjoy sepanjang hari? beli topup? belanje awek?(idea yang x brape nak bagos)

baru2 ni time tengah final exam aku ade la terjumpe duit ni. jumlah tuh aku x nak la citer kan. tapi time tuh. pergh. bapak nikmat. bese la kan. law remaje yang x brape nak ensem cam aku ni da jumpe duit. mmg mcam2 pk nak pakai duit tuh.

di sebabkan duit yang jumpe ni setahu aku x boleh digunakan untuk kegunaan makan2 so aku pk2 punye la pk kan. mule2 aku ingat nak melabor je kat GE(Granado Espada). pastuh aku terpandang bawah tgok kasot aku yang da melepek dan terkopak tuh. sooooooo... aku rase baik aku beli kasot je la kan? haha. bile da fast forwardkan aku pown beli la kasot. nak cari kasot yang dalam range pown susah seyh. skang ni law nak kasot semat2 korang spare la rm200++. cam ape? cam sial ! haha. bapak mahal. x larat aku. =.='

pape pown law korang terjumpe duit yang banyak mesti korang rabun mate punye. mesti sonok jep. senyum je time jalan tuh. hahahaha. sory kalo entri ni bosan sket. nak citer sal aku beli kasot baru benonye ! muahahahha. papai ~~

6 comments:

  1. untuk?? ke untung la eddy? haha

    ReplyDelete
  2. weyh dosa. g bagi kat polis la. hahaha

    ReplyDelete
  3. haha. eleh. kalo ko pown kan? nak kasi polis? lagi la die tanye mane dapat duit. silap2 kene tahan teros balai. =.='

    ReplyDelete
  4. rasa panas x kaki bila pakai??
    kot bahang2 duit jumpa kan..
    haha!

    ReplyDelete
  5. =.=' rase la jugak panas sket tuh. :D

    ReplyDelete