aNgAh™ Followers

Saturday 30 April 2011

Final Paling Laju & Pelik

dah habis da final exam untok sem 4 aku di uitm. sem ni final 10 hari je. mmg sakit kepale lutut otak aku study dan terus study. besenye final seblom ni 1 bulan ke camtu. tibe2 sem ni 10 hari je. mak aih. mmg la sakit kan. haha

selame 10 hari tuh hampir setiap hari aku bertape kat library. x pernah bertape lame camtuh ugak seblom ni. thx la untok Hainizam & Adam. diorang la aku punye catalyst untok final kali ni. hari2 ajak aku g library walopon diorang pown lebih kurang je malehnye ngan aku ni. kah3.

untok soklan final paper kali ni. mmg pelik sangat. haish. sakit betol la ase. mentang2 kod ktorang ni kod2 baru belake. dengan soklan pon diorang nak kasi style baru punye. nak nanges je aku ase jawap sume soklan tuh. cam kampang jep.

untok paper ITS boleh plak die letak soklan ERD tuh crow foot. yang aku tau eagle foot jep. eh2. bukan. chen model je aku pernah buat. last2 dengan segale usaha dan titik peluh ketiak aku pon jawab je pakai chen model. pegi lantak la ape nak jadi ngan paper tuh.

pastuh paper JAVA. mmg heran betol tgok soklan die. boleh plak die tanye nak wat method tuh camner. haish. x pernah plak aku nak hafal method tuh camner. sbb final seblom ni die da kasi da. pastuh  boleh plak soklan FINAL salah tulis function. ayam betol. =.=' aku ni dengan slumbernye menggunakan ilmu coding aku dengan taip je pe aku ase betol. biar lantak la. haha.

aku harap final sem depan x de la jadi camni. sume bende nak jadi pelik. tapi trime je la seadenye kan. >.<

4 comments:

  1. betol2..aku stuju sgt ngan sume mende alah yg ko taip tu ngah...

    ReplyDelete
  2. haha. ko pown pelik jugak kan? kah3. layan saje la kan.

    ReplyDelete
  3. huh cakap pasal malas tuh jangan la kait kan aku dengan adam..haha..just pk, ade markah bonus la tuh..still macam @#$^&$**!

    ReplyDelete
  4. haha. mmg kene ade kait jugak camner pown. so layan je la ea? hehe. mmg la ade. tapi ^%*^&%*&^%$#!!!

    ReplyDelete