aNgAh™ Followers

Monday 25 April 2011

Calculus II or Kalaukulus Kali Kedua??

aku mmg sadis nak citer ni. tapi camner pon aku ase nak share ngan sape2 yang bace blog aku ni. law ade yang bace la kan. sape yang x sudi bace tuh kire melepas dan terlepas la nak bace ape2 yang aku ase menarik kat blog aku ni kan. haha.

sem ni kali kedua aku amik calculus 2. mmg neves kot. pagi esok je papernye. but aku still "STUDY" smpai pkol 4 pagi ni. macam ase nak naik giler je. padahal amik paper calculus je kot. efek lebih toi la angah ni. entah pape kot. >.<

aku pown x paham nape aku susah sangat nak paham apekah yang dimahukan oleh encik CALCULUS tuh. time aku sekolah dlu math tuh elek jep tapaw all. smpai masok addmath ambang kegagalan matematik aku da muncol da. ape yang susah sangat sal addmath pown aku x paham. aku tgok orang lain buat latihan ape sume elek jep kan. haish. aku bukan nak cakap aku amik ringan calculus ni. tapi semangat nak study tuh hilang jep ase.

aku pown x paham nape jadi bende2 camni. aku yang penting ! aku akan cube jugak study dan pass segale paper math yang ade kat dalam kos CS110 ! aku x nak malukan mak bapak aku yang letak harapan tggi kat ko. so angah. majulah math untok diri sendiri. dan yang penting?? KERJASAMA ~~ eh? bukan la. yang penting jangan malas la angah. apara ~~ papai ~~

1 comment:

  1. haha saba2..ko boleh, kalau xleh gak..suruh la mr Google tapau mr Calculus..

    ReplyDelete