aNgAh™ Followers

Saturday 23 April 2011

Cerita..Movie..

aku sejak kebelakangan dan kedapanan ni selalu jugak melayan cerita,lagu n mcam2 lagi yang berasal dari korea. ye. korea. nak cakap suke gile babi babai tuh x la sangat kan. tapi mmg besh la bile da layan tuh.

aku skang ngah melayan citer Your Beatiful. yang aku kenal pelakon kat dalam tuh UEE(After School). mmg geram la aku tgok die jadi jahat camtuh. =.=' sadis kot. muke da cantik. body da model. tapi jadi orang jahat plak da. haish. citer die mmg besh kot. law korang nak tau g la tanye Mr. Google. ok?

pastuh aku ade layan variety show korea pengaruh dari kenpoo hainizam. tajok die Family Outing. mmg power jugak citer tuh. mmg kelakar la bagi aku. entah la plak untok korang kan. ade aku kesah ke kelakar ke x untok korang?? (ayat nak berlagak je. macam nak kene sepak angah ni. >.< ) aku tgok kat rumah ajmal smpai ade yang cakap :

Amir : dah2 la tu angah. bawak2 la mengucap. letih aku tgok ko ketawe. (aku x paham nape die yang letih sedangkan aku yang penat ketawa)
Ajmal : ape la nak jadi ngan ko ni angah? besh sangat ke citer tuh?? (bercakap sambil join aku kat seblah. hahahahaha)

aku ketawe tuh smpai ade yang taley nak fokes untok study. sorry la kawan2 ye. bukan sengaje. haha. tapi law aku tgok FO(Family Outing) kat rumah adam. sambutan dan galakan yang diterima sangat hangat dan hawt kot. dengan diorang skali berguling2 ketawe berdekah2. hahahahaha.

lagi 1 sal lagu korea. mmg sedap di dengar hawa telinga aku weyh. untok sape2 yang x pernah dengar lagi lagu2 yang datang dari sane dipersilakanlah tanye Mr. Google lagi ea. bukan aku x sokong lagu yang datang dari malaysia cume nak pomote sket lagu2 yang datang dari luar supaye berkembang sket zat2 yang ade dalam pale otak dak2 ni. hehe.

p/s : walopong aku banyak tgok dan dengar lagu korea aku bukan paham sangat pown. tapi main dengor jep la sbb mmg besh lagu die. skang ni ngah belajar ngan kenpoo hyung untok subjek bahse korea.

2 comments:

  1. wahhhh aku hyung kau??haahaha..bangge aku ade dongsaeng cam ko..hahha..environment tok FO sgt lain bebanding umah sane dgn sini..hahha

    ReplyDelete
  2. haa. ko tau xpe kan? muahahaha. ko mmg hyung aku la weyh. terbaik punye. yang penting undi dapat 99 tadi. >.< suasana FO sangat lain la umah sane dengan sini kan. umah kaw havoc weyh !

    ReplyDelete