aNgAh™ Followers

Wednesday 27 April 2011

Tekanan or Tertekan??

sejak akhir2 ni aku giler2 fokes nak study ape sume tuh. mmg sakit sket la kan. aku pon x tau nape aku semangat giler study untok final sem ni. bile pk2 balik macam x percaya la plak kan. tapi itulah yang berlaku akhir sem ni.

tapi makin lame aku makin tertekan dengan tindakan aku sendiri. study n study n study lagi. walopon aku xde pape nak buat untok final ni still aku rase lagi tekanan sbb terlalu banyak study. rase kelakar la plak. naseb baik la rakan2 study aku iaitu Adam a.k.a Valenvenge & Hai a.k.a Kenpoo banyak membantu aku dalam meriliskan tension belajar tuh. mmg style la care diorang study. mmg masok la ngan aku kan.

well aku tulis entri pown saje2 je. sbb aku bosan sangat study dan jugak aku study2 tapi x masok. so just bear with it for a moment angah. go go go. fighting la angah weyh ! huk huk huk jumping jumping jumping now ~~ papai ~~

No comments:

Post a Comment