aNgAh™ Followers

Friday 22 April 2011

Tidow Awal??

tetibe je ade dalam pale otak aku terpk sal hal tidow awal ni. untok dak2 remaja zaman sekarang ni a.k.a zaman serba moden dan maju ni..... besh ke tidow awal ni? aku tgok ramai jugak kawan aku yang suke dan minat dan bermacam2 lagi sal tidow awal ni.

sebnornye bukan bagos sangat pon tidow awal ni bagi orang yang da meningkat remaja cam aku ni. dak2 yang tidow awal ni last2 diorang bangon same lambat je ngan dak2 yang tidow mak datok segale bapak lewat a.k.a tidow lewat malam. so kesimpulannye orang yang tidow lewat plak jadi lagi bagos dari orang yang tidow awal ni.

untok remaja yang mmg ensem dan kacak macam aku ni. tidow sekadar 6 jam tu da kire paling bagos da tuh. kalo pegi ke 7 jam tuh kire boleh nak tolak dan tarik ansor lagi la kan. tapi law da smpai 10 ~~~~~~~ 12 jam tuh da macam naik lemak da ni. saje je nak wat tilam tuh jadi kawan baik plak da. sayang betol kat tilam n bantal tuh kan. hahaha.

aku just nak cakap yang law korang nak tidow awal tuh suke hati korang la kan tapi law boleh jangan pk nak tidow awal sbb nak bangon lambat sbb mmg x bagos camtuh. (walopon aku buat camni hari2) korang akan rase cepat letih nnt. limitkan tidow korang hanya untuk 6 jam. ok?? tuh sahajaaaaa. papai ~~

p/s : law korang nak tidow jangan bukak lampu sbb korang akan berkemungkinan akan menghidapi kanser. paling ketare ialah kanser mate. ini mmg fakta. >.<

2 comments:

  1. haha cam syial..
    ensem sgt ke tuh??
    yang fakta tu menipu!!!jangan pecaya..

    ReplyDelete
  2. ape yang sial sangat tuh?
    mmg ensem parok boh !!
    weyh ! fakta tuh mmg betol pown. terbaik dari ladang punye ~~

    ReplyDelete