aNgAh™ Followers

Thursday 21 April 2011

Study Hard VS Study Smart

kali ni aku nak citer sket sal study2 ni. aku da banyak da tgok ragam2 student UiTM ni study. x kire la kawan aku ke, abang lepak kat tengah jalan ngah makan ABC ke, anak mak cik dining ke, sume tuh aku da terperasan da tertengok.

ade yang study hard macam nak gile. gile pown x macam diorang. kesian aku tgok orang camni. tapi ade sesetengah orang kene study macam ni baru la boleh nak berjaya dalam hidop. aku kesian tgok orang camni bile diorang x brape nak berjaye. study cam &*(&^#(*)@)8^&^&!! tapi still lebih kurang je.

pastuh aku jugak aku tgok kawan aku yang style die study smart. orangnye x smart mane pown. tapi style study die gempak n mmg cun kaw mmg da BOMB !! waaa. siap ade efek bom meletop lagi. ( aku sorang je la yang nmpak. :D ) pastuh result gempak. tgok pown macam x caye tapi itulah realiti die.

kesimpulan die aku nak cakap yang x salah study smart or study hard. tapi kite kene tgok kemampuan kite camner. baru la boleh nak tentukan style study kite. yang penting jangan la study hard sangat smpai x ckop tidow, mate lebam, jari krem sbb banyak menulis. ituh da kire ape da tuh. haish. so tepok tangan tanye telinga yang mane 1 style study korang ea. pilih la leklok wokeyh !! papai ~~

No comments:

Post a Comment